2015. április 21., kedd

Legjobb órám

14.04.2015. Kedd
                                    Most kivételesen kedden mentem mert pénteken elutazom hétvégére a barátnőimmel ezért át került a héten a lovaglás keddre.

 Megérkeztünk a barátnőmmel bementünk ekkor az oktatónk még nem volt ott viszont az eggyik lovardába tartozó mondta, hogy menjünk le Mimi-ért és Lady-ért.A baj csak az volt, hogy soha nem hoztunk még fel lovat a legelőről így jött velünk a segítség Lady-t nem kellett hajkurászni viszont Mimi-nek nem igazán volt kedve felmenni ezért a barátnőmnek nem volt valami könnyü de a végé meg lett.Lepucoltuk őket és mivel nem volt még ott az oktatónk maradt idő a szénabála ugrálásra, hamarosan meg is érkezett az oktatónk. Voltizsálás volt Lady-n amit én kezdtem aztán cseréltünk a barátnőmmel akkor ültem először Mimi-n mivel a legmagasabb ló a lovardába (elvileg),bajlóttam is a felszállásal először próbáltam egyedül utána a barátnőm is segített de úgy se sikerült úgyhogy az oktatóm segített ami jól is sikerült.Ügetni Mimi-n mennyei, nála kényelmesebb ló nincs is!
nagyon jó volt ez az óra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése